Música!

terça-feira, 23 de fevereiro de 2010

And life's go on. Like it or not, life leave's tips in the air. Grab it! Live the life you love. Live life with love. Love life and dance. Dance with life. Dance with love. Love the dance. And listen to the music. With love. Always.

.

With love they changed sadness with a simple smile. And all things became a colorful poetry. It's the beggining of life, an explosion of dreams wishing for love to save the day. And love always do what it takes to embrace life with a dream. And keep walking, swimming and flying in dreams.

4 comentários:

Ana disse...

in english? no don't understand :(

O Profeta disse...

Apetece-me pintar a musica
Que me afaga a alma, desperta os sentidos
Apetece-me pintar-te o sorriso
Unir-te aos meus anseios antigos

Uma tela, universo ávido de um deus
Será o pintor o criador da cor do dia?
Um salteador das sombras da noite?
Ou apenas um semeador da nostalgia

Boa semana


Doce beijo

A Magia da Noite disse...

Love will always be the spark that turns on the fire of life.

Luiza M. Nogueira disse...

Ana: Se eu nao estivesse com preguiça de traduziria, mas estou sempre. Logo vai ao tradutor e facilite tua leitura se quiser. Beijos.

Profeta: Apetece-me colorir a alma e sorrir. O pintor somos n'os. Deus apenas acolhe. Acho eu. Beijos.

Magia da Noite: And maybe love will always be within all. Kisses.